Låt oss ta ett varv runt jorden

Publicerad 2012-07-15 14:27:14 i Everyday

hejhej hallååå, idag kommer det bli lite tomt på inlägg tror jag tyvärr! JA, vi glömde bort helgens blogg igår, haha! men den ska utses idag , lovaar!
 
om en liten stund åker jag och mina föräldrar in till linde för att kolla upp min fot lite och sedan till plantmarkanden! så ser min dag ut och resten utav veckan bli nog inte så mycket roligare, eller jo förhoppningsvis får jag åka in en dag med linda till örebro om vädret och mamma tillåter ;o sen får ja se vad veckan har att bjuda på.
 
men nu måste jag dra så ha det så bra ♥
- Bild tagen av mig ifrån i våras någon gång - 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela