Lite lagom små trött.

Publicerad 2012-07-28 14:50:09 i Everyday

Bilden är hur jag såg ut igår efter att jag kom hem från Nathis, lite lagom små trött.
 
Men hej hej! Sitter och är gryyymt irriterad just nu. Jag och Amanda kan INTE sms:a med varandra, tror det är tack vare min mobil... -.-'' Men vi kan smsa med andra personer, vilka som helst men inte just med varandra! Jag fattar seriöst inte. Jag har provat stängt av mobilen, tagit bort ALLA sms och det funkar ändå inte? Någon mobil nörd som vet felet? Ne men nu ska jag inte skriva mer om de!
 
Igår så kom jag hem ifrån att varit hos Hanna N i några dagar och typ två timmar senare när jag kom hem så skulle jag till Nathis på"fest" (Grattis Nathis, som fyller idag!). Var roligt! Dock så tyckte jag att de flesta åkte hem alldeles för tidigt! Men jag kom hem vid halv ett och tydlingen så trodde mina "föräldrar" att jag kom hem vid två-tre? Haha så de väckte inte mig förrän halv ett idag! Haha najs tycker jag! ;)

Men nu eller snart så ska jag försöka att fixa mitt rum lite, slängde bara ut sakerna igår när jag kom hem. hehe. ska också försöka fixa bilder till ramarna jag köpte för någon vecka sedan!

~Kommentarer~

Postat av: Nathalie

Publicerad 2012-07-29 16:47:01

Tack Lindaa! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela