MONKI

Publicerad 2012-07-23 12:04:31 i Everyday


När jag var inne i stan senast med Amanda så fick jag syn på detta vita linne inne på Monki! När jag tog den så tyckte jag "nja, sådär", alltså att det inte var något särsligt. Men sen när jag testa den så älska jag den!! Jätte snygg på och så tittade jag vad den kostade. 220:-... och det är mycket för någon som inte har så mycket pengar kvar på månaden... Men kan kanske köpa den någon annan dag? Who know's?

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela