Never to old.

Publicerad 2012-07-16 00:19:41 i Everyday

Hej! Klockan är lite över tolv nu. Börjar känna mig lite trött och har tänkt gå upp tidigt imorgon(idag?) för att städa mitt rum och plocka upp sakerna ifrån Göteborg. Hehe har inte orkat gjort det än så länge...
 
Men nyss så såg jag High School Musical, hihi töntvarning? Nae ;) Aldrig för gammal för något och har faktiskt aldrig sett hela (som jag kommer ihåg) hsm filmen. Ska se tvåan och trean har jag tänkt också fast imorgon eller någon annan dag. Huvudrollen är ju inte fel heller, nam nam, Zac Efron ♥ the perfect guy
 

hans ögon är att dö för

~Kommentarer~

Postat av: Fourpictures

Publicerad 2012-07-16 02:07:19

Fin blogg! Allt bra? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela