ÖREBRO DAG

Publicerad 2012-07-20 09:04:00 i Everyday

ja idag är båda ägarna av denna blogg i örebro och röjer staden över dan ;)
nemen vi, panka som vi är just nu, ska gå på stan, antagligen äta lunch och absolut äta glass, sedan ska vi testa lite bussar inför skolan,kan ju vara bra ifall de behövs att åka buss någon gång.
Och idag är det exakt en månad kvar innan skolan börjar igen så det blir bra att ta buss saken idag så man kan slappa av resten utav sommaren och som mig åka till gotland,längtar!
 
Det enda vi två nu måste hinna göra innan skolan är att ta bussen in till Linde och handla upp våran 500spänn som vi i samband med att skolan slutade vann genom att ha haft en bra monter i en no-fördjupning
(bilder från det kommer upp senare idag)
 
Och jag ska iallafall leta skallen av mig när vi kommer in på H&M för att hitta haircuffen som jag såg när jag var inne på Hm i Norrköping, hoppas örebro inte är sådär jätte efter och inte har skaffat det än!
 
hoppas lilla du finns där, måste även köpa silver, kunna variera you know ;) men det verkar H&M inte ha så får väl beställa eller nåt. Men iaf så för er som vill ha en så är H&m ett bra ställe att köpa den på den kostar bara 40spänn!
 
 
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela