Smärta

Publicerad 2012-07-13 10:41:21 i Everyday

 
Nemen kolla! jag är vaken ;)
 
haha idag blir det återigen en slapp och pyssel dag, kanske gör något senare ikväll, who knows! men iallafall ska jag ner tilll vårdcentralen och ta bort min stygn, äntligen! men är livrädd att det ska göra ont eller att de av någon anledning måste bedöva mig. Och bedövningen gjorde så himlan ont förra gången och nu ska jag gå dit själv...
Men äsch det går nog bra! men haha, jag lyckas vaaarje dag att slå i min jäkla tå minst typ 3 ggr per dag och det gör inte allt mycket skönare x) hehe...
 
men vad ska alla göra idag då?
 
ha en bra fredag, puss på er♥
Jag i våras då jag hade rött hår! funderar på att färga mig igen för jag älskar rött hår men vad tycker ni, är det snyggt?

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela