Tomorrow, we will be happy.

Publicerad 2012-07-11 12:03:42 i Everyday

Hej! Linda här, jag håller på och packar nu eller är typ klar för ska till Syster, Tindra och David ikväll... För imorgon så bär det av till Göteborg. Det bestämdes i Söndags så blev ju lite spontant, men vem bryr sig? :D Men jo, vi ska vara där tills på Lördag då vi åker hem! Men på torsdag(imorgon) så åker vi först till Mormor(har inte träffat henne på typ 2år?) sen vidare till Göteborg där vi checkar in i våra "lisebergstugor". Sen på kvällen ska vi gå på Universeum!
 
På fredagen så ska vi till Liseberg! Haha fast jag inte kommer åka direkt mycket, troligtvis bara Tindras karuseller om hon inte vågar åka själv ;), så kommer jag vara sällskap till Marie bara för hon får ju inte åka när hon är gravid! Men det blir nog mysigt och får se vad som inträffar! Men sen på Lördagen så checkar vi ut och åker hem! Dagarna kommer gå som om vi aldrig vart där, så fort!
 
Men somsagt, jag har gjort några tisinställda inlägg nu men annars har ni Amanda som också uppdaterar! Ciao!

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela