I've been everywhere looking for you babe

Publicerad 2012-11-14 21:52:00 i Everyday

haha känns som torsdag idag, skit också att det inte är det!  
 
skolan rullar på och känns som om det går heelt okej just nu, hoppas ´jag bara inte glömt något. Haha skulle vara så typiskt mig :(
 
kollade klart på tb säsong 5 i veckan, o maah gaahd, vad bra det är. Haha jag är en riktigt vampyr freak! älskar tb, tvd och twilight filmerna haha!  på tal om vampyr serier, har ni se dem nyaste av the vampire diaries ? ett tips jöö, så bra att jag inte vet vart jag ska ta vägen haha.
 
måste börja fundera på lite julklappar också, min önske lista kommer upp här lite senare :D
 
 
 Tumblr_md7495lbsv1qik2bvo2_r2_500_largeTumblr_md7495lbsv1qik2bvo1_r2_500_large
 
 

~Kommentarer~

Postat av: Nathalie

Publicerad 2012-11-15 06:14:03

Men finns de nyaste avsnitten med svensk text? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela