Min fredag

Publicerad 2012-11-02 20:00:20 i Everyday

Idag så har jag klippt och färgat håret. Toppade endast håret. När jag färgade håret blev det rätt mörkt, som alltid. Men efter några veckor så har det bleks igen så... ;D Men tycker faktiskt färgen, eller slingorna är fina. Har försökt att ta bild på hårfärgen med systemkameran men gick inge vidare, antingen blir håret för mörkt eller för ljust? Så ska försöka ta en bättre bild imorgon. Tog konstigtvis en rätt bra på mobilen som jag skickade till Amanda(vi skickade till varandra hur våra hår ser ut) så den kanske jag kan lägga upp! :)
Här är en svartvit bild som jag tog idag, p u s s ♥
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela