Skola, bio, mys, gott, jobbigt, lättad

Publicerad 2012-11-17 12:35:01 i Everyday

Denna vecka i skolan har varit jobbig. Riktigt glad att den är över nu! Vi hade matteprov igår och ja, gick hyffsat! Jag tänkte i onsdags "åhh, tänk när det är lördag. Vad jag kommer vara glad då." Och nu sitter jag här *glad*. Tiden går så fort.
Men var ju och såg Breaking Dawn igårkväll och... asså jag vet typ inte vad jag tycker? Tyckte det var lite "tohappy" på slutet..? Aja, trodde inte den skulle vara så som den var... :) Men lätt värt pengarna på!
 
Åhh, känner mig så ledsen också. Jag har slutat på dansen för denna termin(dock typ bara 3 ggr kvar) för att jag inte har gått så många tycker jag och hänger inte alls med då på samma sätt :'( Känner att mitt hjärta håller på ock spricker... Så nästa termin har jag och Rosalie(hon jag dansar med) bestämt att vi ska testa något nytt..! Mer har vi inte bestämt än..!
Ha en fortsatt bra lördag!

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela