Tusen gånger starkare

Publicerad 2012-11-18 12:33:12 i Everyday

Tänkte gå o sätta mig och kolla på denna film nu, ↓, til min stora förvåning har jag börjat kolla på lite mer svenska ungdoms serier/filmer, har inte tyckt om det alls förut!
igår åkte jag o pappa till farmor! hade en jätte lugn och skön dag där, fick hem ett par sockor som farmor hade gjort, gudomliga hihi ^^ på kvällen kom bästa lisa hit och så kollade vi på saw 1&2. riktigt bra filmer faktiskt :)
vi ska fortsätta kolla på de andre någon annan dag!
 
idag ska jag kolla på film och plugga, ska kanske till emelie senare idag och kolla på ännu mera film! liiivet♥ tipsar om vi kollar på någon riktigt bra!
 
så vackra. Vi drack våran första julmust också, herregud mamma gjorde även lussebullar igår
julen är ju fasiken snart här!!
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela