V.I.L.A

Publicerad 2012-11-03 13:22:06 i Everyday

instagrambilder @amandaskagerstrom
 
ja, idag då ska jag vila. Har inte fått all den sömn jag längtade efter denna vecka, och imorgon får jag absolut inte det då jag ska vara nere vid fröjevi halv sju för att åka på cup...weeho haha :(
 
men måste på något sätt motionera också, för har bara tränat två gånger denna vecka+ gustavsvik! fick jätte lust med motions simma! men får väl se hur det blir med det, annars tar jag en tur på löpar bandet! haha
 
ja jag fick i mig en del mat igår, ojoj vad vi åt! men gott var det. O nu får jag inte äta chips/godis, fikabröd, dricka läsk eller något såndant mellan söndag-torsdagar. haha jag är rätt så bra på att äta sånt under veckorna annars...så nu är det slut med det och frukt och mer träning som gäller!
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela