You told me a story I never forget.

Publicerad 2012-11-27 17:30:54 i Everyday

Känner att jag måste bli lite bättre på att uppdatera! Måste börja ta lite mer kort med kameran.Har nog lite att visa er om jag tänker efter..?
Beställde hem nyss en kjol ifrån H&M som jag tänkt att jag ska ha på julafton+nyår. Jätte fin är den..! Sen så har jag kommit på att jag börjat köpt mer enkla tjocktröjor. Köpte en till tjocktröja idag i färgen grå ifrån Gina(har i grön). Köpte även små silvriga kors örhängen där, typ jätte söta..!
Men känner mig aptrött just nu. Ska nog gå och sova i typ 20 min och sen måååste jag träna tills ett matteprov som vi har imorgon, dock är det inget som läraren kommer ta in och rätta(vi skulle få rätta själva) men han sa ändå att det var prov!
 
Enjoy! ♥
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela