H Ö S T E N

Publicerad 2012-08-14 16:11:17 i Inspiration

sweaters

Collage made by me
 
ja till hösten är det såklart stickat som gäller! jag älskar som ni vet linnen, men ska fixa lite stickat till garderoben! kanske har turen och stöter på en snygg kofta/cardigan som jag kan ha till alla linnen! men det är ju så lätt och snyggt att dra på sig en sticka tröja eller den där röda hoddien till ett par neutrala byxor! jag älskar att ha lite små vågit hår också ibland, har ni inte tid eller pengar till en vågtång? fixa ett par flätor på kvällen (blir bäst om du duschat innan) så har du färdigt hår när du vaknat!
 

 

~Kommentarer~

Postat av: Liborius

Publicerad 2012-08-14 16:29:14

åh jag vill också ha massa gosiga stickade plagg i garderoben:) men har sagt åt mig själv att inte börja shoppa höstkläder förrän september månad! haha:)

Svar: haha det låtar faktiskt riktigt smart! :)
Amanda / Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela