...and the beauty you have now is brighter than before

Publicerad 2012-12-19 16:26:53 i Between heaven and earth

//Bilder ifrån i Måndags

Hej! Nu var det ett tag sen jag skrev här! SÅ taggad för fredag då det blir jullov. Haha ja, många slutar imorgon men jag och amanda slutar på fredag. Meeen aja ;) Igår efter skolan så åkte jag till Marie och David och sov där tills idag och så fick jag sjuss till skolan, skönt! Fick sovmorgon till halv sju då! ;)
 
Just ja! I år så vet jag 70% av det jag ska få i julklapp, bra eller dåligt? Jao både och ;) Vet ju en bra sak men ÅÅÅÅHH vill ha jul nu! Har sån himla julkänsla så det inte går! Någon gång snart så ska jag, amanda och lisa ha julklappsbyte också som vi har varje år! ♥
 
Men nu så ska jag gå och äta, sen se på lite OneTreeHill♥ Började för någon vecka sen att se på Teen Wolf och nu är första säsongen på den klar! Riktigt bra den med! Haha ja, jag har inte haft såå mycket den senaste veckan att göra till skolan ;) ♥

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela