Förstadecembertvåtusentolv

Publicerad 2012-12-01 14:41:06 i Everyday

kan ni fatta att det redan är december? det kan verkligen inte jag! känner som det bara var några veckor sedan jag var på gotland? haha! men nej nu är det december och nedräkningen inför julafton kan börja! 23 dagar kvar.
 
Men tack vare kylan och snön så känns det som december endå och det är ju alltid en fördel! har varit ute i kylan och fryst arslet av mig, men fick några riktigt fina bilder på fina hanna. Så lite bilder ska nog snart komma upp och muntra upp bloggen!
 
Sitter just nu och redigerar bilderna för fullt och lyssnar på hög musik , resten utav dagen ska jag fortsätta med det men även kolla på lite filmer och äta JULMAT!
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela