GOTT NYTT ÅR!

Publicerad 2012-12-31 13:24:44 i Everyday

Skriver jag nu till er, kommer säkert skriva det till er vid 00 slaget också. Tänk er, imorgon är det 2013! Hoppas 2013 blir ett bättre år än 2012...
 
Jag brukar aldrig köra på nyårslöften för att jag vet de flesta som säger ett håller det inte, men iår ska jag banne mig ha ett, mitt första nyårslöfte. Jag har bestämt mig för vad och jag ska klara det... Tänkte även(som typ alla andra bloggar kör på) göra ett års-inlägg, alltså vad som hänt under året med några bilder. Det kommer förhopnningsvis upp under dagen.
 
Förra året vid nyårsslaget. Tur att vi fortfarande är jättebra vänner fast vi har börjat på gymnasiet ♥

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela