Lycklig

Publicerad 2012-12-25 15:44:19 i Everyday

hej och god jul på er! hade tänkt göra ett längre inlägg igår, men just när jag laddat upp bilden kom kusinerna så då fick det räcka! 
 
imorse vaknade jag upp och kände mig nöjd över går dagen. Fick mycket presenter, rätt många mjuka paket fick jag iår, men tyckte om allt så det gjorde inget! idag fick jag o alicia farmors present i förskott, det blev tre hårda paket! fy så glad jag blev över de! det var *Lady Gagas parfym Fame *SD-kort så man kan filma *Fjärrkontroll till kameran
 
ni ska få några inlägg såklart på det jag fått, hoppas ni haft en lika bra jul som jag! och trevlig fortsättning. 
 
Vad jag gör på nyår är fortfarande till en liten gåta..men ska nog träffa Moa och Papola och göra något, det blir nog riktigt roligt! pusshej♥
 
Just det! var och hämtade ut årets WSK overall för någon vecka sedan också! innebandy♥
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela