18 dagar kvar!

Publicerad 2012-09-08 11:39:00 i Everyday

hihi kom just på att det bara är 18 dagar kvar tills jag fyller 16! jag älskar att fylla år men detta år känns det inte som om jag gör det haha, weird.
 
Filmen igår VAR SÅ HIMLA GRYM! jag hade mega stora förväntar och filmen levde upp till det till 99% , Batman säger jag bara, Batman♥ Han är den bästa super hjälten av de alla (enligt mig) , filmerna är heliga och jag älskar vad han står för. Alla vi tjejer satt och böla, några mer än andra, och vi var nog allmänt jobbiga att ha i en bio salong haha. men jag hade en super bra fredag med mina favvosar, saknade en men nästa gång kanske!
Bilder ifrån min instagram, följ mig! @A_skagerstrom
 
Idag ska jag städa, kolla på tv, käka godis och sedan ikväll kommer Emelie som det var allt för länge sedan jag träffade och äter skalldjur med min och hennes familj, mys! Har även några inlägg jag ska försöka få ifrån hjärnan ut till er...vi får se hur det slutar haha!
 
Och jag taggar även upp inför att spela två matcher imorgon, en fotboll och så min första innebandy match (tränings match) käärlek♥

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela