Kånken 15"

Publicerad 2012-09-08 14:01:00 i Inspiration

Åh fjällräven♥
Så snyggt med en fjällräven ryggsäck, och i detta fall så har mamma erbjudit mig att jag ska få en kånken i födelsedags present (bara för att hon vill att jag ska ha en ordentligare väska att bära alla böcker etc. med)
och då väljer jag mellan dessa, hur snygga?! jag skulle vilja ha en vanliga kånken (bilden längtsn er) för de finns i hur många färger som helst, men de är inte lika bra att bära runt tunga saker i och då är det kånken 15" jag ska ha.
 
Vilken färg/ modell av kånken föredrar ni? har ni några tips? :)
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela