Saknar gamla tiden

Publicerad 2012-09-28 22:04:39 i Everyday

denna kväll har jag o Linda varit och haft det så kul! det får mig att sakna allt så himla mycket! Fröviskolan, 9:b, skratten, glädjen, ja det får mig att sakna tiden som var för 5 månader sedan. Inte så länge men känns som ett år. Jag skriver nog rätt så mycket om min gamla klass och så, men vi var så bra. Och just nu har jag sådan ångest över min linje så det får mig att längta tillbaka grymt mycket. Hahah låter som jag har det hemsk där jag går nu och NEJ det har jag inte! jag älskar min klass faktikst men ni som verkligen hade en super bra klass på grundskolan borde veta hur det känns! men är glad att jag är där jag är endå, fast det är tufft just nu.
 
Iallafall så har jag & linda skrattat som aldrig förr typ idag haha. Har även utnyttat stativet, så det ska jag bjuda på lite ikväll och imorgon! Men puss på er, och så lägger jag snart upp ett litet bildinlägg!
 
ett finfint smakprov
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela