Säsongs avslutning

Publicerad 2012-09-23 17:57:59 i Between heaven and earth

Är sedan en stund hem kommen ifrån matchen som efter grymt bra spelat slutade med förlust 3-2. Jag är nöjd med min egna och hela lagets insats både under denna match och faktikst stora delar av säsongen! Nu ska jag försöka ge innebandyn ett ordentligt försök och hoppas på att jag kan fortsätta i Linde♥
 
Just ja! Headern är ju ny som ni ser i inlägget nedan (och på självaste headern såklart haha) tror den kan bli riktigt bra! Ska kanske lägga till lite smått senare idag men det märker ni, lägg in en kommentar om vad ni tycker! alltid roligt att höra :D
 
hej då utefotboll...
...hej innebandy♥
 
haha fick bli två rygg bilder, inte precis fina bilder framifrån, hehe
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela