T I P S !

Publicerad 2012-09-09 12:46:00 i Inspiration


Make Up store´s - Concealer all mix
 
Hade läst om det och så efter att jag fyllde år förra året så bestämde jag mig för att testa på det!
Ångrar mig inte ett dugg, det är skit bra och täcker nästan allt som man inte vill ska synas i ansiktet.
Så länge man har puder eller fondaution över så blir det ett super bra resultatet!
 
Det kostar lite där efter tyvärr, har för jag gav 265:- för den då och tror priset ligger på ungefär desamma nu.
Men som sagt, det är värt det! och nu ett år senare så har jag fortfarande mycket kvar av den så den håller länge vilket är as bra.
 

~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela