u n d e r b a r a d u

Publicerad 2012-09-29 11:41:00 i Everyday

Igårkväll så åkte jag till Amanda och hade super kul, en kväll som vi inte haft på länge!
 
Jag var inte där så länge men de timmarna som jag var där var så bra. Nu märker man(som amanda skrev) att man saknar gamla tiderna ♥ Jag hade inte med min systemkamera för trodde inte vi skulle ta några foton. Men vi tog massor med olika och underbara foton som kommer komma upp här på bloggen, dock så tog vi alla bilder med amandas kamera så hon kommer få lägga upp alla... Men jag åkte dit igår kväll för att lämna min present till henne eftersom hon fyllde i onsdags! Tror hon blev nöjd. Ja det blev hon! ;)
 
Men ja, ni får kika in här under dagen för Amanda har tidsinställt två inlägg med några fina bilder som vi tog igår. Nu får ni ha det bra!
 
PUSS!
 
Min mobil ligger typ två meter ifrån mig och såg nyss att Amanda skickat ett jääääättte långt sms till mig, undra vad det kan vara om..? Haha som sagt, vi smsar jätte mycket men aldrig oseiöst direkt, hur orkar vi har diskutioner via sms egentligen?
 
update angående det långa smset: pinsamt läge för Amanda..! ;)

~Kommentarer~

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-09-29 11:58:23

Ställ en fråga så får du länk ! :)
http://theresebjorkmans.blogg.se/2012/september/ask-me.html#comment

Postat av: filippa

Publicerad 2012-09-29 12:11:55

Hej, vilken fin blogg!
Kolla gärna in min med :D
Kram :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela