Veckan som gått

Publicerad 2012-09-01 15:43:00 i Between heaven and earth

ja det har ju inte blivit till så mycket bloggande i veckan, igen. Så för att att ni ska vara med lite tänkte jag dra igenom veckan lite!
 
Jag har...
-gått till skolan till halv fem i måndags
 och kommer göra det varje måndag...
-åkt på en förkylning
-men prövade ändå på zumba i onsdags med bästa lisa
-det var riktigt roligt!
-köpt popcorn på sf ist för fika med linda
-varit gottis bäste kund
-kollat på min träning + två fotbolls matcher
-spelat med 93:orna, utan att ha tränat i veckan
-pluggat
-gjort pannkaka, det blev pannkaka av det hela. haha.
 
jag ska...
-spela match med mitt lag imorgon
-fortsätta plugga
 
haha ja ungefär så. puss på er♥
 



~Kommentarer~

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Amanda / Linda

Hej! Du har hittat dig till en blogg skriven av två tjejer med ett gemensamt intresse för mode och design som kommer synas här på bloggen. Vi bor utanför Örebro och går båda på Tullängsskolan med inriktningen Teknik. Följ vår resa och se vart den leder! Enjoy

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela